Elke bezoeker van een website doorloopt een koop- en oriëntatieproces, de customer journey. Hierbij zal de bezoeker vaak een rationele verklaring geven aan het eigen gedrag (‘ik koos voor deze hotelkamer vanwege de gunstige voorwaarden’) en is zich waarschijnlijk niet bewust van...
Lees meerHet begin van een jaar is altijd een goede aanleiding om terug te kijken, vooruit te kijken en om te zien welke ontwikkelingen in merk, ontwerp en communicatie blijvend zijn, naar de achtergrond verdwijnen of juist versnellen.
Lees meer
Zoals het beroemde design duo Rudy VanderLans en Zuzana Licko (ontwerpburo Emigré) het ooit zo mooi verwoordde,“Design is a good idea”. Deze quote omschrijft precies waar een goed ontwerp aan moet voldoen. Is het een goed en logisch uitgewerkt idee, dan...
Lees meer
Hans Bours en Henk Sipers hebben elkaar gevonden in een bijzondere samenwerking. Beide Elslonaren kennen elkaar al lang persoonlijk, maar hebben afzonderlijk van elkaar naam gemaakt in het Zuid-Limburgse communicatievak.
Lees meer
Naast alle misère heeft corona ons ook een aantal positieve dingen opgeleverd. Zo is thuiswerken binnen heel wat organisaties definitief doorgebroken en raakten ook andere ontwikkelingen in een stroomversnelling.
Lees meer