"We maken zuivere producten met een diepe smaak. Dat mag je ook terugzien in onze uitstraling. Siri van Kamer8cht voelt dat feilloos aan. Zij geeft uitdrukking aan wat wij bedoelen. Voor onze jenevers heeft ze een mooi strak ontwerp gemaakt met hele basic kleuren. Je ziet aan het etiket: hier zit iets bijzonders in. Heel puur. Dat lijkt simpel, maar het gaat om de nuances."
"Voor onze whiskey worstelden we bijvoorbeeld met het woord ‘batch’ om aan te geven dat elke productie weer net iets anders is. Alleen is ‘batch 1, 2 en 3’ zo afgezaagd. Siri bedacht ‘the first, the second, the third’. Een heel elegante oplossing waarmee je het eigen karakter van de batch benadrukt en de hele lijn naar een hoger niveau tilt."
"Kijk, onze producten zijn voor fijnproevers. De uitstraling van veel gins en whiskeys wereldwijd is van hoog niveau. Als ik dan steeds terug hoor hoe mooi en passend liefhebbers onze etiketten en website vinden, dan ben ik natuurlijk content."