Toggle

Contentcreatie

De impact van goede content is onmiskenbaar

Teksten, beelden en video’s dienen naadloos aan te sluiten bij het verhaal dat je naar buiten brengt. Het zijn de details die tellen. Je woordkeuzes, tone of voice en kleurgebruik zijn namelijk van groot belang voor de wijze waarop jouw doelgroep je boodschap interpreteert. Feit is dat contentcreatie je merk kan maken of kan breken. Bij Kamer8cht kiezen we voor dat eerste natuurlijk.

Wat is contentcreatie? 

Binnen je contentstrategie omschrijven we hoe we aan de slag willen gaan met contentmarketing. Om dit goed te kunnen doen, hebben we content van hoge kwaliteit nodig. Daarvoor is jouw input superbelangrijk. Tijdens het creëren van de content gaan we hier uitgebreid op in. En dan blikken we ook nog even terug op je communicatieplan.

 

Waarom heb je contentcreatie nodig? 

Bij contentcreatie is het van belang om waardevolle informatie, in de juiste vorm, aan te bieden bij je doelgroep. Zonder daar (meteen) iets voor terug te willen. We stemmen je boodschap exact af op het medium en de mensen die we op dat moment willen bereiken. Dit doen we door tekst en beeld op een creatieve manier samen te brengen. Denk aan het creëren van blogs, video’s, whitepapers, e-books, nieuwsbrieven en nog veel meer.

 

Hoe komt Kamer8cht tot contentcreatie? 

Samen gaan we op zoek naar jouw eigen manier van contentcreatie, waarmee je je onderscheid van de rest. Daar komt ook weer een stukje strategie bij kijken. Wat maakt jouw content uniek? Voor wie ben je relevant? En niet te vergeten: welke vormen van content zetten we allemaal in?
In de praktijk

Concreet bestaat ons werk uit ondersteuning bij je contentcreatie, zodat je gezien wordt als de expert en een onvergetelijke indruk kan achterlaten. Hiervoor kijken we ook graag buiten onze ‘kamer’ en werken we eventueel samen met diverse partners. We vertellen er meer over in onderstaande case-study.

 

Gemeente Stein / 18+? Inschrijven voor een huurwoning dus!

Door vergrijzing en groei is er een gigantische behoefte aan nieuwe procesoperators. De genoemde bedrijven op Chemelot hebben een pact gesloten om de komende 10 jaar gezamenlijk 1.000 nieuwe procesoperators (B- en C-niveau) te werven. Zo willen zij onderlinge concurrentie in recruitment tegengaan en gezamenlijk een krachtige wervingscampagne ontwikkelen.
 

Lees meer

Joyce Mobertz
Projectmanager
Meters maken met jouw merk?
Wil je jouw merk doorontwikkelen en kun je hierbij hulp gebruiken? Neem vrijblijvend contact met ons op.
*Invullen vereist