Wij denken na over je ontwerp
Tegenwoordig trappen consumenten niet meer in mooie verkooppraatjes en sluwe marketingtrucjes. Daar zijn ze veel te slim voor (geworden). Mensen zoeken zelf naar informatie, gaan vergelijken en zijn kritisch. Maar hoe kun je hiermee omgaan? Zorg ervoor dat relevante informatie voorhanden is en antwoord geeft op belangrijke vragen. Het is de kunst om behoefte bij de consument te creëren, zonder dat hij/zij dit doorheeft. Creatieve marketingcampagnes helpen je daarbij. Kamer8cht neemt je mee in dit interessante proces.

Wat is een marketingcampagne?
Een marketingcampagne heeft altijd een duidelijke boodschap die zich richt op een bepaalde doelgroep en aanzet tot actie. Met behulp van een krachtige contentstrategie, worden onbekende bezoekers omgezet in trouwe klanten.
Waarom heb je marketingcampagnes nodig?
Waar het eerder een kwestie was van de massa bereiken, zien we de laatste jaren een opmerkelijke verandering. Mensen zitten niet meer te wachten op ongevraagde reclames. Ze willen persoonlijke content afgestemd op hun wensen en behoeften. Daarom is een goed vooronderzoek noodzakelijk voor een succesvolle marketingcampagne.
Hoe komt Kamer8cht tot marketingcampagnes?
- Een analyse van je doelstelling(en) en doelgroep(en)
- Het bepalen van je strategie, planning en budget(ten)
- De uitvoering van je marketingcampagne(s)
- Evaluatie en optimalisatie van je marketingcampagne(s)
In de praktijk
Concreet bestaat ons werk uit het analyseren, bedenken en uitvoeren van je (online of offline) campagnes op basis van een marketingstrategie, marketingplan en contentstrategie. Het komt erop neer dat alle onderdelen van marketingcampagnes met elkaar in balans moeten zijn. Samen vormen ze één krachtig geheel.
Gemeente Stein / 18+? Inschrijven voor een huurwoning dus!
De gemeente Stein wil jongeren graag in Stein houden. Omdat ze zich niet (tijdig) inschrijven als woningzoekende komen ze vaak niet in aanmerking voor een sociale huurwoning. Jongeren zijn op hun 18e met totaal andere dingen bezig, dat is logisch. Wij kiezen ervoor dát nu juist als aanknopingspunt te gebruiken voor een viral campagne via social media. Lees het in de 18+ case!
Lees meer

Projectmanager